ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ

ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ Σ΄ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ... κάνε μια παύση στην ανία σου...

Δευτέρα, Μαρτίου 10, 2008

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΜΟΡΑΣ

Αναρτήθηκε από ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ

Σ αυτο το χωρο θα υπαρχουν προσωπικες ιστοριες... Το μέλος μας ΣΤΕΛΛΑ λέει : Πέρσι γυρνώντας στο σπίτι μου ξημερώματα(ακριβώς ώρα δεν θυμάμαι) και αφού είμαι έτοιμη για ύπνο, παίρνω τις κουβέρτες από την ντουλάπα την κλείνω και τις αφήνω στο κρεβάτι και πάω μέχρι την κουζίνα, επιστρέφοντας βρίσκω την ντουλάπα ανοιχτή ενώ ήμουν σίγουρη ότι την είχα κλείσει…Όταν ξάπλωσα ένιωσα να είναι κάποιος δίπλα μου, είχα παγώσει και δεν μπορούσα να κουνηθώ, ένα ρίγος με διαπέρασε σε όλο μου το κορμί. ΧΡΟΝΟΣ:ήσουν μόνη σου στο σπίτι? ΣΤΕΛΛΑ:όχι αλλά όλοι κοιμόντουσαν ΧΡΟΝΟΣ:ήξερες για την ύπαρξη της μόρας πριν την δεις για πρώτη φορά? ΣΤΕΛΛΑ:βασικά αυτό που ένιωσα δεν ήξερα πως λεγόταν, μέχρι που άκουσα γι αυτήν από φίλους

1 ΧΡΟΝΟΠΛΗΚΤΟΙ:

D.Angel είπε...

Μιας και επισκεύτηκα το blog σου είπα να ξεκινήσω να το διαβάζω από την αρχή!'Εφτασα εδώ και είπα να σου γράψω πως είχα μια παρόμοια εμπειρία πριν από 14-15 χρόνια αλλά ακόμα τη θυμάμαι!Πρόσφατα μάλιστα ένας φίλος μου είπε ότι είχε έναν εφιάλτη αλλά όταν μου είπε τι είχε δει του εξήγησα πως ήταν η Μόρα.Και στους δυό μας ήρθα και κάθησε πάνω στο στήθος μας.Δεν την είδαμε αλλά και οι δύο προσπαθούσαμε να φωνάξουμε και να κουνήθούμε αλλά δεν μπορούσαμε.Εγώ αισθανόμουν το βάρος και ένα κράτημα στα χέρια γιατί προσπαθούσα να ανάψω τα φώτα απ το κομοδίνο μου.Σκεφτόμουν πως δεν υπάρχει,πως είναι ένα κακό όνειρο και πως θα ξυπνήσω και μετά απο προσπάθεια άνοιξα τα μάτια και δεν είδα τίποτα!Ο φίλος μου αντέδρασε διαφορετικά είπε το πάτερ ημών και σηκώθηκε!Μόνο αυτά μπορώ να σας πω!Δεν ξέρω τι είναι ούτε αν υπάρχει ούτε το πως ή το γιατί ήρθε σε μας.Το χω εξηγήσει σαν αρνητική ενέργεια από τους γύρω....Την καλησπέρα μου!

Blog Widget by LinkWithin

Τα πάντα ρει...

Βαδίζοντας σε διάφορες περιοχές διαπιστώνεις πως ότι βλέπεις είναι μοναδικό ! Από τη μια στιγμή στην άλλη αυτή η εικόνα έχει περάσει στο παρελθόν ,τίποτα δεν παραμένει ίδιο , για χίλιους λόγους όταν θα ξαναπεράσεις από το ίδιο μέρος τίποτα πλέον δεν θα είναι ίδιο και ο λόγος...ο άνθρωπος... αυτός, καταστρέφει τα πάντα...