ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ

ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ Σ΄ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ... κάνε μια παύση στην ανία σου...

Δευτέρα, Ιουνίου 01, 2009

ΕΓΚΛΗΜΑ! ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΑΡΧΑΙΑ ΜΕΡΟΣ Α

Αναρτήθηκε από ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ

ΜΕΡΟΣ Α Προεκλογική περίοδος και είπα να ανεβάσω ένα θεματακι που το παλεύω καιρό...Κατ αρχάς θα ήθελα να σας πω ότι η ομάδα μας δεν φέρει ΤΑΜΠΕΛΕΣ! Δεν ήμαστε με κανέναν απεναντίας ήμαστε κατά όλων .Με άλλους πολύ...Με άλλους λίγο....Αυτοί(για τους 300 λέω...και όχι για τους 300 του Λεωνίδα, αυτοί είχαν και βαριά....Οι σημερινοί 300 έχουν μόνο μεγάλα...Δόντια, για να τρώνε τις σάρκες μας....) είναι μέρος του συστήματος όποτε είναι όλοι τους συμμέτοχοι -συνένοχοι. Προσωπικά έχω αποφασίσει ν απέχω αυτής της φαρσοκωμωδίας που θα λάβει μέρος την εβδόμη του Ιούνη. Και θα μου πείτε ότι με αυτό τον τρόπο θα είμαι αμέτοχος σε μια δημοκρατική διαδικασία. Ναι το προτιμώ...Καλύτερα αμέτοχος παρά μέτοχος στο έγκλημα που θ ακολουθήσει....Μπορεί να στεναγχωρω κάποιους φίλους αλλά διόλου με απασχολεί. Αυτιά δεν χάιδεψα ποτέ και δεν θα το κάνω και ποτέ. Έχω βαρεθεί να ακούω παχυλά λόγια, λόγια…ψεύτικα… Θα κάνουμε αυτό….Θα κάνουμε το άλλο… ΘΑ, ΘΑ,ΘΑ, Θάλασσα και φουρτούνα μαζί να σας πάρει και να σας σηκώσει. Δόξα το θεό έχω μάτια και βλέπω τι συμβαίνει γύρω μου και πιστέψτε με έχω δει πολλά. Είπαμε οποίος γυρίζει…Μυρίζει…Και δεν μυρίζω μόνο τις ομορφιές της μάνας γης αλλά και την δυσωδία που εκπέμπουν οι πράξεις όλων αυτών των Κυρίων…Ξέρετε κάτι? Αν προσέξετε την φωτογραφία που έχουμε σαν αρχικό φόντο στο ιστολογιο μας θα προσέξετε στο βάθος ένα βουνό…Το βουνό αυτό λέγεται κλωκος και βρίσκεται στον νομό Αχαΐας .Το είχα περπατήσει όλο, κατάφυτο από έλατα αιωνόβια…Σήμερα δεν υπάρχει…Κάηκε από την φωτιά που έκαψε όλη την Αχαΐα το καλοκαίρι του 07….Τότε που κάηκε και η Πάρνηθα….Και ο Ταΰγετος….Και η Αρκαδία….Και η Ηλεία….Τότε που κάηκαν τα όνειρα μου…. Μου τα έκαψε η αναλγησία τους…Η αδιαφορία τους….Τα ΘΑ τους….Και καλούμαι εγώ τώρα να πάω να ψηφίσω ΤΙ? Όχι ευχαριστώ…Θα είμαι σε Κανά βουνό…Αν με βρούνε και μου φέρουνε την κάλπη (κάλπη για κάλπικες ελπίδες)ευχαρίστως να τους σταυρώσω…. Σημαιακηδες ενωθείτε ήρθε η ώρα του Κωστάκη και του Γιωργάκη…Θυμηθείτε όμως την στιγμή που κουνάτε τα σημαιακια σας να κουνήσετε και λίγο τον αραχνιασμένο σας εγκέφαλο μπας και πιάσετε στον ιστό της σκέψης καμία ελπίδα…………. Ακολουθεί….πολιτισμική διαφήμιση….. Κειμενο ΧΡΟΝΟΣ

0 ΧΡΟΝΟΠΛΗΚΤΟΙ:

Blog Widget by LinkWithin

Τα πάντα ρει...

Βαδίζοντας σε διάφορες περιοχές διαπιστώνεις πως ότι βλέπεις είναι μοναδικό ! Από τη μια στιγμή στην άλλη αυτή η εικόνα έχει περάσει στο παρελθόν ,τίποτα δεν παραμένει ίδιο , για χίλιους λόγους όταν θα ξαναπεράσεις από το ίδιο μέρος τίποτα πλέον δεν θα είναι ίδιο και ο λόγος...ο άνθρωπος... αυτός, καταστρέφει τα πάντα...