ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ

ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ Σ΄ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ... κάνε μια παύση στην ανία σου...

Σάββατο, Φεβρουαρίου 14, 2009

ΤΑ " ΒΡΑΧΟΤΕΡΑΤΑ"

Αναρτήθηκε από ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ

!!!ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!!! Σε μια από τις εξερευνήσεις του καλοκαιριού και ενώ έψαχνα για μια σπηλιά που είχα μάθει ότι ήτανε άντρο πειρατών, παρατήρησα από μακριά κάποιους βράχους που σχημάτιζαν κάποιες μορφές. Αυτό μου κίνησε το ενδιαφέρον να αφήσω εν μέρη την αρχική μου αναζήτηση και να ψάξω στο πιο κοντινό χωριό να βρω πληροφορίες....Τελικά μετά από περίπου 2 ώρες αναζήτησης έμαθα ότι τα λένε βραχοτερατα και ο μύθος του χωριού έλεγε ότι πριν πολλά πολλά χρόνια ένας βοσκός στην απέλπιδα προσπάθεια του να τρομάξει τους ληστές έδωσε μορφή στους βράχους που κύκλωναν το μαντρί του. Τελικά αυτό δεν είχε κανένα αποτέλεσμα το αντίθετο μάλιστα, η πράξη του βοσκού εξόργισε τους ληστές και μια σεληνόφωτη βραδιά τον κρέμασαν σε έναν από τους βράχους. Οι τότε λιγοστοί χωρικοί φοβούμενοι το μένος των ληστών άφησαν τον βοσκό κρεμασμένο και τον έφαγαν τ αγρίμια.... Από τότε το μέρος δεν το πλησιάζει λένε μήτε σαύρα μήτε αϊτός....Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν είναι αλήθεια η ψέματα γιατί προέρχεται από μαρτυρία χωρικού ,αλλά αυτό που έχω να καταθέσω εγώ είναι ότι πριν μάθω την ιστορία αυτή είχα εξ αρχής ένα αρνητικό προαίσθημα για το μέρος και για αυτό το λόγο δεν το προσέγγισα. Οι φωτογραφίες είναι από απόσταση 50 μέτρων περίπου και ζουμαρισμένες. Πάντως ένοιωσα πολύ τυχερός που ένα από τα πολλά μυστικά της υπαίθρου έγινε κτήση μου....Και όπως έλεγε και η γιαγιακα μου(σμυρνιά και κοσμογυρισμένη) οποίος γυρίζει ....μυρίζει.... Να είστε όλοι καλά.... ΧΡΟΝΟΣ

3 ΧΡΟΝΟΠΛΗΚΤΟΙ:

Νηρηιδα είπε...

Αλεξ καταπληκτικη η φωτογραφια, ουτε σκηνικο παο ταινια τοσο μεγαλη η ομοιοτητα με τερατομορφη.
Μη σου πω(που θα στο πω) οτι μου ηρθε ιδεα για μια μικρη ιστορια κομιξ.Εχεις Ειναι μονο αυτος ο βραχος ετσι ή υπαρχουν κι αλλοι?

Τάσος είπε...

H γιαγιάδες έχουν πάντα δίκιο..
Να'σαι καλά να ψάχνεις και να μας δείχνεις..

ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ είπε...

Αγαπητή Νηρηίδα....Υπάρχουν και άλλες, αλλά είμαι της άποψης ότι φτάνει και ένας καλός μεζές για να σε χορτάσει....
Αετέ....όλη η ομάδα προσπαθεί για το καλύτερο....Να είσαι και συ καλά φίλε μου.

Blog Widget by LinkWithin

Τα πάντα ρει...

Βαδίζοντας σε διάφορες περιοχές διαπιστώνεις πως ότι βλέπεις είναι μοναδικό ! Από τη μια στιγμή στην άλλη αυτή η εικόνα έχει περάσει στο παρελθόν ,τίποτα δεν παραμένει ίδιο , για χίλιους λόγους όταν θα ξαναπεράσεις από το ίδιο μέρος τίποτα πλέον δεν θα είναι ίδιο και ο λόγος...ο άνθρωπος... αυτός, καταστρέφει τα πάντα...