ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ

ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ Σ΄ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ... κάνε μια παύση στην ανία σου...

Σάββατο, Φεβρουαρίου 02, 2008

ΣΠΗΛΙΑ ΝΤΑΒΕΛΗ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΕΛΗ

Αναρτήθηκε από ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ





Πάνε περίπου 8 μήνες από την τελευταία μας επίσκεψη στην Πεντέλη, δεν ξέρω ποτέ θ αποφασίσουμε να ξανανεβούμε στο βουνό , το σίγουρο είναι ότι μετά την φωτιά του καλοκαιριού μαύρισε για άλλη μια φορά η ψυχή μας και αυτό κάνει πολύ δύσκολο την οποία απόφαση μας. Θα θελα να πω εξ αρχής ότι μέχρι στιγμής δεν έχουμε δει ''περίεργα φαινόμενα ''όσο αφορά τις δύνες , αποπροσανατολισμό ,αιολες φιγούρες και φωτεινές μπάλες αλλά αυτό που μας έτυχε και δεν θα το ξεχάσω ποτέ στην ζωή μου είναι το παρακάτω συμβάν.
Είμαστε τρία άτομα και ανηφορίζουμε προς τα παλιά λατομεία κάποια στιγμή χωρίζουμε και οι τρεις, εγώ όμως επειδή έχω ανέβει πιο ψηλά από τους άλλους τους ελέγχω οπτικά
όταν ξαφνικά ακούω έντονα γαβγίσματα και τον {Α(φίλος)}να τρέχει προς τα μένα , εγώ ακόμα δεν βλέπω σκυλιά παρά μόνο ακουώ γαβγίσματα όταν πίσω από ένα λοφάκι στο οποίο δεν είχα καλή οπτική επαφή εμφανίζονται 10με 15 σκυλιά! ειλικρινά δεν έκατσα να τα μετρήσω και καταλαβαίνετε τον προφανή λόγο! εκεί ξεκινάει μια τρελή κούρσα, μπροστά ο {Α} πίσω εγώ και από πίσω μας ένα τσούρμο πεινασμένα κοπροσκυλά που μας βλέπανε σαν καλοψημένα πα'ι'δακια ,αυτό το κυνηγητό σταμάτησε ξαφνικά! δηλαδή τα σκυλιά και στις τρεις προσπάθειες(να μας κυνηγησουν) που έκαναν σταματούσαν σε ένα συγκεκριμένο σημείο... μετά από αυτό λέω στον {Α} πάρε την {Ε(η τρίτη της παρέας} η οποία για καλή της τύχη είχε κάτσει στο αρχικό σημείο και μας περίμενε)και απομακρυνθείτε, εμένα όμως με έτρωγε το γεγονός με τα σκυλιά και έτσι αποφασίζω να κάτσω για λίγο από απόσταση να τα παρατηρώ εκείνη την στιγμή συμβαίνει το πιο αξιοπερίεργο γεγονός...Στο βάθος και ενώ τα σκυλιά έχουν αρχίσει την επιστροφή προς το λημέρι τους βλέπω έναν άνθρωπο σε απόσταση περίπου 200 μέτρων να πηγαίνει προς τα πάνω τους ,όμως δεν ακούστηκε ούτε ένα γάβγισμα πέρασε ανάμεσα τους κυριολεκτικά σαν να μην υπήρχε !εγώ έχω μείνει αποσβολωμένος και αναρωτιέμαι τι έγινε ξαφνικά και ενώ τον έχω χάσει για περίπου 10 δευτερόλεπτα από τα μάτια μου(ούτε δεύτερο παραπάνω)εμφανίζεται πίσω από ένα πεύκο και έρχεται προς το μέρος μου, εδώ θέλω να σας πω ότι ένιωσα κάτι πρωτόγνωρο, έμεινα ακούνητος χωρίς να μπορώ να σκεφτώ απλά τον κοιτούσα, αυτός πέρασε από δίπλα μου και επέστρεψε προς τα εκεί που ήταν τα σκυλιά...μετά από αυτό έφυγα και επέστρεψα στην βάση μας, όπου με περιμένανε οι φιλοι μου και βία βία βάζουμε μπρος το αμάξι να φύγουμε...λίγο πριν βγούμε στον κεντρικό δρόμο βλέπουμε πάλι τον ίδιο άνθρωπο και την στιγμή που περνάω από μπροστά του με κοιτάει και μου κλείνει το μάτι επιδεικτικά...το απίστευτο είναι ότι αυτός είχε ακολουθήσει τελείως διαφορετική πορεία από εμάς και όμως βρέθηκε μπροστά μας παρ ότι είχαμε και αμάξι. Αυτά τα λίγα τα οποία είναι πέρα για πέρα αληθινά.



ΤΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ...

το μανιταρακι που ξεπρόβαλε μέσα στην σπηλιά...Ζωή παντού...


η μορφη που εμφανιστηκε στην φωτογραφια μας...


η γοργονα που εχει σχηματιστει στην οροφη της σπηλιας απο μονη της...


ΤΙ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ

Και αναρωτιέμαι, μα καλά ρε ηλίθιοι, ρε γκασμαδες ρε γκιαούρηδες έπρεπε να έρθετε σ αυτό το μέρος για να γράψετε τις παπαριες σας?Μα καλά αυτός ο εγκέφαλος σας πόση ηλιθιότητα χωράει?





Η σερβιετα...στο βαθος της σπηλιας.Τωρα τι να πω ν αρχισω να κατεβαζω?Αχ θεε μου τι ζωα...



τα κομμένα χέρια του Χριστού...



εδώ σ αυτό το σημείο υπήρχε ο διπλός πέλεκυς τον οποίο και κατέστρεψαν




ο εκσκαφέας που εμφανίστηκε στα καμένα



27-06-08 Η νεας μας επίσκεψη στην σπηλια μας εδωσε αυτον τον σχηματισμό λιγο εξω απο την σπηλία







1 ΧΡΟΝΟΠΛΗΚΤΟΙ:

ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ είπε...

Κατι ακομα ο ανθρωπος αυτος φορουσε κοντο παντελονακι,t-shirt,τζοκε'ι' και ακουστικο στο αυτι.

Blog Widget by LinkWithin

Τα πάντα ρει...

Βαδίζοντας σε διάφορες περιοχές διαπιστώνεις πως ότι βλέπεις είναι μοναδικό ! Από τη μια στιγμή στην άλλη αυτή η εικόνα έχει περάσει στο παρελθόν ,τίποτα δεν παραμένει ίδιο , για χίλιους λόγους όταν θα ξαναπεράσεις από το ίδιο μέρος τίποτα πλέον δεν θα είναι ίδιο και ο λόγος...ο άνθρωπος... αυτός, καταστρέφει τα πάντα...