ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ

ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ Σ΄ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ... κάνε μια παύση στην ανία σου...

Σάββατο, Ιανουαρίου 16, 2010

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΠΗΓΑΔΙΑ....

Αναρτήθηκε από ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ



ΧΡΟΝΟΣ-GHOSTIS-CLOUDZERO

Βράδυ ... κάπου στην Κηφισιά ... Ένα παλιό αρχοντικό έχει χρόνια να δεχθεί επισκέπτες. Καθόμαστε απ έξω και το θαυμάζουμε ...
Περιμετρικά του οικοπέδου διάσπαρτα αρχαία πηγάδια οι φύλακες του σπιτιού θα λεγα, και αυτό γιατί όταν ξεκίνησαν οι εκσκαφές βρέθηκαν αυτά όποτε ... μετατέθηκε η άδεια κατεδάφισης ....
Πρώτη σκέψη το πως θα μπούμε .... Η αδρεναλίνη έχει χτυπήσει κόκκινο όταν ένα μικρό σπασμένο παράθυρο γίνεται η αφορμή για να ζήσουμε και να αισθανθούμε τους χτύπους''''του σπιτιού ....

Μόλις μπήκαμε μέσα ... Το απόλυτο σκοτάδι ... Είναι αυτές οι στιγμές που το μυαλό αρχίζει να υφαίνει ιστούς μυστηρίου ... Το σκοτάδι παίρνει διάφορες μορφές και ο παραμικρός ήχος είναι ικανός να για να τρυπήσει τις άμυνες της λογικής .... Τα λόγια περιττά πλέον .... Εμείς το ζήσαμε και το απολαύσαμε ... Εσείς απλά δείτε το ....


ΚΕΙΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟΣ

16 ΧΡΟΝΟΠΛΗΚΤΟΙ:

Φοίβη είπε...

εγω δεν θα εμπαινα ούτε με σφαίρες...
μπαίνε εσύ να βλέπω εγώ!...

τα σέβη μου.

Ανώνυμος είπε...

αν ξεπερασεις την φοβια σου θα δεις οτι ειναι αρκετα ωραιο...
αρκει βεβαια παντα να εισαι με την καταλληλη παρεα και ολα πανε καλα...

Ghostis

Νηρηιδα είπε...

περιττο να πω οτι με εφαγε η ζηλεια... Μια απορια στη φωτογραφια αυτο που μοιαζει με πηγαδι τι ειναι;

ar_ia είπε...

Μου φαίνεται πως απλά προσπαθείτε να δημιουργήσετε μύθους εκεί που δεν υπάρχουν η είναι η ιδέα μου......?
Καλό απόγευμα!

ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ είπε...

ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ; ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΣΟΥ... ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΝΕΣ ΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΜΥΘΟΥΣ....ΣΗΚΩΝΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΨΗΛΑ!ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΤΟΥ!ΑΝ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ...ΕΛΠΙΖΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ...
ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ

Ανώνυμος είπε...

my8ous kai ximaires blepei opoios 4axnei mono ayta kai einai proshlwmenos mono ekei
stenomyalos me alla logia
twra emeis den blepw na 4axnoyme h na efeyriskoyme kati sxetiko me ayto poy eipes...
epomenws meta lyphs moy diapistwnw pws anoikeis kai sy sthn prwth kathgoria an8ropwn


Ghostis

ar_ia είπε...

@ ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ
Ίσως η πρώτη μου εκτίμηση να ήταν λάθος...
Θα διαβάσω τις αναρτήσεις σας για να καταλάβω ακριβώς τι είναι αυτό που κάνετε.
Μέχρι τότε οφείλω να ζητήσω συγνώμη, δεν είχα πρόθεση να προσβάλω, είπα απλά την άποψή μου.


@ Ανώνυμος
Οκ, εγώ είμαι στενόμυαλη.
Εσύ σε ποια κατηγορία ανθρώπων ανήκεις που βγάζεις εύκολα συμπεράσματα από μία πρόταση του άλλου....?
Επίσης άμα είναι να "λυπάσαι" θα φροντίσω να λέω ότι σου αρέσει να ακούς και να μην σε "στεναχωρώ";)

ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ είπε...

Ar_ia....
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΣΗ...ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ... ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΩΣΑΙΚΟ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΑΠΟΨΗ...ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ...

ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ....ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΑΣ ΔΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΓΥΑΛΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ...

Ανώνυμος είπε...

θα αλλαξω λιγο την ερωτηση...
εσυ σε ποια κατηγορια ανθρωπων ανηκεις που βγαζεις ευκολα συμπερασματα απο ενα κειμενο της ομαδας μας? και κρινεις μαλιστα οπως ειπες και χωρις να εχεις διαβασει καμια αλλη αναρτηση μας?

Ghostis


ΥΓ: δεν ειμαι ανωνυμος...

ar_ia είπε...

Αν η μόνη σου έννοια δεν ήταν να κάνεις επίθεση σε ότι δεν σου αρέσει να ακούς θα είχες
ήδη δει πως από την αρχή είπα "ίσως......", τώρα αν εσύ νιώθεις τόσο πολύ θιγμένος που κρίνεις πως πρέπει να το συνεχίσεις οκ, κανένα πρόβλημα.

Εγώ λοιπόν δεν κατατάσσω τους ανθρώπους σε κατηγορίες, εσύ το έκανες, οπότε περιμένω να μου πεις σε ποια κατηγορία ανήκεις
δίχως να απαντάς με ερώτηση....

ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ είπε...

ΕΛΑ ΒΡΕ ΑΡΙΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΟΥΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΩΣΤΗΣ...ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ...ΑΣ ΜΗΝ ΧΑΛΑΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ....
ΒΡΕ ΚΩΣΤΗ Η ΚΟΠΕΛΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΜΗΝ ΤΡΕΛΕΝΕΣΑΙ ΑΛΙΜΟΝΟ ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΕΜΑΣ...

ar_ia είπε...

Οκ, το σταματώ.

ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ είπε...

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ....

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σας, παιδιά! Είμαι λάτρης των παλιών αρχοντικών, όμως το σπίτι αυτό από την πρώτη στιγμή που το είδα μου άσκησε έναν τρελό ανεξήγητο μαγνητισμό. Προσπάθησα να βρω πληροφορίες στο διαδίκτυο σχετικά με την ιστορία του, αλλά το μόνο που κατάφερα έως τώρα ήταν να βρω μία φωτογραφία του στο επίσημο site του υπουργείου για τα διατηρητέα κτίρια της Αττικής. Στη φωτογραφία αυτή, η οποία είναι εδώ και κάποια χρόνια τραβηγμένη, διέκρινα μια σημαία του ερυθρού σταυρού. Σε μια πρόσφατη βόλτα μου στο Κεφαλάρι και περνώντας έξω από την εξώπορτα (της οδού Δηληγιάννη), διέκρινα με δυσκολία ανάγλυφο πάνω στην πόρτα το όνομα : "ΝΕΓΡΗΣ". Κάνοντας μια αντίστοιχη αναζήτηση στο διαδίκτυο, βρήκα ένα ΦΕΚ του 2002, στο οποίο αναφέρεται "Κληροδότημα Κων/νου Νέγρη υπε ερυθρού σταυρού". Μάλλον πρόκειται για τον μεταλλειολόγο- βιομήχανο και πρόεδρο του ΣΕΒ από το 1924 έως το 1927, δεδομένου ότι σύμφωνα με το site του υπουργείου το σπίτι κτίστηκε το 1900. Όποιος έχει κάποια άλλη πληροφορία, παρακαλώ να τη δημοσιεύσει!!! ΥΓ: Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε να δω το εσωτερικό του σπιτιού- απλά υπέροχο!

Unknown είπε...

εγω πως μπορω να παω εκει?

ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ είπε...

Στείλε μου εμαιλ στο alex_talws@hotmail.com να σε βοηθήσω

Blog Widget by LinkWithin

Τα πάντα ρει...

Βαδίζοντας σε διάφορες περιοχές διαπιστώνεις πως ότι βλέπεις είναι μοναδικό ! Από τη μια στιγμή στην άλλη αυτή η εικόνα έχει περάσει στο παρελθόν ,τίποτα δεν παραμένει ίδιο , για χίλιους λόγους όταν θα ξαναπεράσεις από το ίδιο μέρος τίποτα πλέον δεν θα είναι ίδιο και ο λόγος...ο άνθρωπος... αυτός, καταστρέφει τα πάντα...