ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ

ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ Σ΄ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ... κάνε μια παύση στην ανία σου...

Παρασκευή, Απριλίου 10, 2009

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΤΡΕΛΟΥ ΒΟΣΚΟΥ

Αναρτήθηκε από ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ

Αποστολή ΧΡΟΝΟΣ-ΝΑΡΝΙΑ Πάνε 4 χρόνια από την επίσκεψη μου στην μαγευτική Λευκάδα και κατά κάποιους τη μυθική Ιθάκη. Ένας τόπος γεμάτο εκπλήξεις....Μια εξ αυτών ήτανε και η σπηλιά του τρελού βοσκού. Τώρα θα μου πείτε γιατί την ονομάσαμε έτσι; Ίσως γιατί με το που μπήκα μέσα περνώντας από μια τριγωνική είσοδο(εδώ να πω ότι φακό δεν είχαμε μαζί μας και έβλεπα με το λαμπάκι της ψηφιακής!!!) ήρθα αντιμέτωπος με πλήθος οστών τα οποία ήτανε διάσπαρτα ανάμεσα σε ακαθαρσίες προβάτων. Στο κέντρο μιας αίθουσας υπήρχε ένας υποτυπώδης ''βωμός'' ενώ λίγο παρακάτω συνάντησα 2 ζώα σε κατάσταση αποσύνθεσης. Βγαίνοντας λοιπόν από αυτή την δύσοσμη κατάσταση είδα ότι πάνω από την τριγωνική είσοδο υπήρχε άλλη μια τρυπά που κρέμονταν κάποια ξύλινα χειροποίητα τσιγκέλια. Όπως καταλαβαίνετε ο χώρος απέπνεε μια αρνητική ενέργεια και επειδή είχαμε απομακρυνθεί πολύ από τον κεντρικό δρόμο αποφασίσαμε να αποχωρίσουμε αποφεύγοντας δυσάρεστες συναντήσεις....

1 ΧΡΟΝΟΠΛΗΚΤΟΙ:

D.Angel είπε...

Εχω την εντύπωση πως έχω πάει κι εγώ αλλά δεν είμαι σίγουρη γιατί πάνε χρόνια!Φιλιά πολλά

Blog Widget by LinkWithin

Τα πάντα ρει...

Βαδίζοντας σε διάφορες περιοχές διαπιστώνεις πως ότι βλέπεις είναι μοναδικό ! Από τη μια στιγμή στην άλλη αυτή η εικόνα έχει περάσει στο παρελθόν ,τίποτα δεν παραμένει ίδιο , για χίλιους λόγους όταν θα ξαναπεράσεις από το ίδιο μέρος τίποτα πλέον δεν θα είναι ίδιο και ο λόγος...ο άνθρωπος... αυτός, καταστρέφει τα πάντα...